Sitene birşey öğrenmek , bakmak, incelemek için değil de sadece reklama tıklamak için gelinmesini istiyorsun sanırım.

Üst taraftaki 3'lü yan yana duran reklamlar pek hoş durmuyor açıkçası.
Belki daha sade tema kullanılmış olsa o kadar itici gelmezdi.