Vergi istisnası bağkur?
6
●266
- 05-03-2026, 15:56:18Evet, herhangi bi yerde SGKLI 4/A çalışmıyorsanız otomatik olarak BAĞKUR 4/B primi yansımaya başlayacaktır
- 05-03-2026, 15:57:40Ben şahıs firması açacağım sgklı çalışanım ve 26 yaşındayım. Ne gibi avantajlarım var? bağkur ödemeyeceğim sanırım ve belli bir tutara kadar da gelir vergisinden muafiyetim varmış.YigitBey55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2026, 15:59:24Sgklı çalışan olduğunuz için her ay 10900TL bağ kur primi tarafınıza yansımayacaktır. Burada primlerden avantaj elde edeceksiniz ve İlk defa şirket kuruyor , 29 yaşının altında olduğunuz için genç girişimci istisnasından 3 takvim yılı boyunca gelir vergisinden 400.000 TLye kadar muafiyetiniz bulunmaktadır.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 15:11:20Çalışan olmasak da 29 yaş altında Bağ-Kur 1 yıl devlet karşılıyor diye biliyordum hocamYigitBey55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 17:48:4331.12.2025 tarihinde yürürlükten kaldırıldı hocam, 01.01.2026 itibariyle bağkur primi desteği bulunmamaktadırLisansHizmetleriNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
