YigitBey55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, herhangi bi yerde SGKLI 4/A çalışmıyorsanız otomatik olarak BAĞKUR 4/B primi yansımaya başlayacaktır
Ben şahıs firması açacağım sgklı çalışanım ve 26 yaşındayım. Ne gibi avantajlarım var? bağkur ödemeyeceğim sanırım ve belli bir tutara kadar da gelir vergisinden muafiyetim varmış.