Ben şahıs firması açacağım sgklı çalışanım ve 26 yaşındayım. Ne gibi avantajlarım var? bağkur ödemeyeceğim sanırım ve belli bir tutara kadar da gelir vergisinden muafiyetim varmış.
Sgklı çalışan olduğunuz için her ay 10900TL bağ kur primi tarafınıza yansımayacaktır. Burada primlerden avantaj elde edeceksiniz ve İlk defa şirket kuruyor , 29 yaşının altında olduğunuz için genç girişimci istisnasından 3 takvim yılı boyunca gelir vergisinden 400.000 TLye kadar muafiyetiniz bulunmaktadır.