• 03-10-2009, 22:28:44
    #10
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 kategorilerine geçiş için pasaport da gerekli olsun ?
    schengen olayı vardır onun sorun olacağını sanmıyorum.
  • 03-10-2009, 22:29:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Her aklına geleni paylaşma sen.
  • 03-10-2009, 22:30:32
    #12
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarla uğraşacağına git kendine site yap para kazan. R10 seni kurtarmaz Bırak altyapıyı yöneticiler düşünsün.
    para her türlü kazanılır. biraz geniş olmak lazım. sabah akşam para muhabbeti zaten o yüzden arada bi gırgır şenlik olsun die
  • 03-10-2009, 22:30:41
    #13
    Benim aklıma neler geliyor paylaşmam forum yıkılır Hala geyiğe taşınmak için ne bekliyor?

    musa_ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para her türlü kazanılır. biraz geniş olmak lazım. sabah akşam para muhabbeti zaten o yüzden arada bi gırgır şenlik olsun die
    Bi biz kazanamıyoruz Vuruyosun sende yüzümüzü bunu
    Para herzaman kazanılırsa biz niye hiç kazanamıyoruz
  • 03-10-2009, 22:31:38
    #14
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklıma neler geliyor paylaşmam forum yıkılır Hala geyiğe taşınmak için ne bekliyor?
    taşıdık ya zaten. schengen, pasaport vize daha başka neler olabilir?
  • 03-10-2009, 22:34:14
    #15
    Benim fikrim geldi
  • 03-10-2009, 22:36:50
    #16
    maxigeyik değil mi burası ? pardon yanlış girmişim.
  • 03-10-2009, 22:37:28
    #17
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklıma neler geliyor paylaşmam forum yıkılır Hala geyiğe taşınmak için ne bekliyor?
    Bi biz kazanamıyoruz Vuruyosun sende yüzümüzü bunu
    Para herzaman kazanılırsa biz niye hiç kazanamıyoruz
    para kazanılır da miktarı yetersiz geliyor olabilir. çokta gözümüz yok. göçebe geldik dünyaya para bizi bozmadan zevk almaya bakıyoruz
  • 04-10-2009, 17:12:43
    #18
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    mukkemel bir fikir..
    tovbe tovbe,

    git oku, adam ol ordan sonra kendi kartvizitini cikart :P