Konu
Aklıma Geldi Bi Paylaşayım Dedim :)
03-10-2009, 22:28:44
#10
musa_ekrem
EscapeLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 kategorilerine geçiş için pasaport da gerekli olsun ?
schengen olayı vardır onun sorun olacağını sanmıyorum.