Konu
Aklıma Geldi Bi Paylaşayım Dedim :)
03-10-2009, 22:30:32
#12
musa_ekrem
gokhans19 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunlarla uğraşacağına git kendine site yap para kazan. R10 seni kurtarmaz
Bırak altyapıyı yöneticiler düşünsün.
para her türlü kazanılır. biraz geniş olmak lazım. sabah akşam para muhabbeti zaten o yüzden arada bi gırgır şenlik olsun die