• 08-09-2025, 13:35:34
    #1
    Daha önce adsense doğrulamasında PİN bekliyorduk ancak bugün doğrulama ekranı geldi ve 2 seçenek var. Kimlik doğrulama deyince Personaya yönlendiriyor ve karekod la telefona bağlanıp doğrulama yapıyor. Bu doğrulama da PİN istemiyor, direkt onaylanıyor.
    Son 1 yılda 3 tane adsensede doğrulama yaptım ve her seferinde PİN zorunluydu. Sanırım yeni bir şey getirmişler. İyi mi oldu, evet iyi oldu. Hayırlı olsun.
  • 08-09-2025, 13:44:41
    #2
    Rakipsiz
    Aslında pekde iyi olmadı gibi düşünüyorum Yurt dışında onaylama yapılmıyor 1 hesabım çöp oldu bu sebepten ötürü 1 seçenek var QR Okutup kimlik göndermek gerekiyor + selfie istiyor. Hız açısından iyi oldu evet daha hızlı süreç ona katılıyorum.
  • 08-09-2025, 13:46:57
    #3
    Umarım dediğiniz sistem gelmiştir aylarca beklemek saçmalıktı zaten çoğunda kargo gelmiyor bile.
  • 08-09-2025, 13:48:28
    #4
    10 haftadır pin bekliyorum ben yanlışlıkla pin gönder dedim persona seçmedim hala gelecek diye bekliyorum
  • 08-09-2025, 13:48:49
    #5
    Bir süredir var zaten
  • 09-09-2025, 12:56:13
    #6
    Adsense e yeni başlayanlar için kolaylık sağlamışlar
  • 09-09-2025, 23:28:15
    #7
    8 senedir halen pinim gelmedi ilk adsense me ait ((:
  • 09-09-2025, 23:33:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 aydan fazladır var, personadan onayladığım hesaplar da var ama beğenmedim, çünkü photoshop yapamıyorsunuz orada