Daha önce adsense doğrulamasında PİN bekliyorduk ancak bugün doğrulama ekranı geldi ve 2 seçenek var. Kimlik doğrulama deyince Personaya yönlendiriyor ve karekod la telefona bağlanıp doğrulama yapıyor. Bu doğrulama da PİN istemiyor, direkt onaylanıyor.
Son 1 yılda 3 tane adsensede doğrulama yaptım ve her seferinde PİN zorunluydu. Sanırım yeni bir şey getirmişler. İyi mi oldu, evet iyi oldu. Hayırlı olsun.
Artık PİN olayı kalkacak sanırım.
7
●428
- 08-09-2025, 13:35:34
- 08-09-2025, 13:46:57Umarım dediğiniz sistem gelmiştir aylarca beklemek saçmalıktı zaten çoğunda kargo gelmiyor bile.
- 08-09-2025, 13:48:2810 haftadır pin bekliyorum ben yanlışlıkla pin gönder dedim persona seçmedim hala gelecek diye bekliyorum