Daha önce adsense doğrulamasında PİN bekliyorduk ancak bugün doğrulama ekranı geldi ve 2 seçenek var. Kimlik doğrulama deyince Personaya yönlendiriyor ve karekod la telefona bağlanıp doğrulama yapıyor. Bu doğrulama da PİN istemiyor, direkt onaylanıyor.
Son 1 yılda 3 tane adsensede doğrulama yaptım ve her seferinde PİN zorunluydu. Sanırım yeni bir şey getirmişler. İyi mi oldu, evet iyi oldu. Hayırlı olsun.