Aslında pekde iyi olmadı gibi düşünüyorum Yurt dışında onaylama yapılmıyor 1 hesabım çöp oldu bu sebepten ötürü 1 seçenek var QR Okutup kimlik göndermek gerekiyor + selfie istiyor. Hız açısından iyi oldu evet daha hızlı süreç ona katılıyorum.