• 14-01-2006, 19:47:49
    #19
    Misafir
    kastetıgı şeyı anladım.ben oıdemeye 15 gun kala adresı yazarım demıstım evet pini düşünmemıştım ..

    ama Kendı adresım ve akrabamın adresı konusunda kararsızım

    tecrubesı olan arkadaşlar ne önerir ?

    Kendı adresımı yazmamın etkısı ne oluır.
  • 14-01-2006, 20:02:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa atıldığındada iki hesabı aynı anda atacak Sonrada keriz gibi bedava reklam yaptım diyeceksin
  • 14-01-2006, 20:12:32
    #21
    Misafir
    bana bilmediğim şeylerden bahset.
  • 14-01-2006, 20:13:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    bana bilmediğim şeylerden bahset.
    ,
    Bildiğin ne var
  • 14-01-2006, 20:17:16
    #23
    Vega adlı üyeden alıntı:
    yabancı siteye türk user tıklasın sorun olmaz.
    benmi yanlis hatirliyorum sen boyle olunca para kazanıyorsun peki reklam veren ?? Kendinize göre herşey doğru ama Adsense de siz degil reklamveren önemli

    bu konuyu sanırım defalarca yazdık.Yabancı siteye turk user yollandıgında reklam veren kazanamadıgı icin sikayet ediyor ve sen kovuluyorsun film bundan ibaret ama işte alabildigin kadar al mesele o kovuldugunda da uzulmiyeceksin
  • 14-01-2006, 20:24:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Vega adlı üyeden alıntı:
    kos ben sana bir yerde katılmıyorum
    sitenin adsense için yapıldığı çok belli oluyordur bu da yasak biliyorsunki bu yüzdende atılma oluyor.
    yabancı siteye türk user tıklasın sorun olmaz.
    Maalesef sorunun kralı oluyor yani atıyor :P
  • 14-01-2006, 20:27:27
    #25
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    ,
    Bildiğin ne var
    banlanacağımnı bılıyorum zaten

    ama 1 ay sonra .
  • 14-01-2006, 20:31:36
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Şimdide ben başvurdum. İnglizce site ile
    Bakalım kabul edilcek miyim ?
  • 14-01-2006, 20:32:32
    #27
    Misafir
    www.blogger.com burdan başvurunuz.

    orda Template kısmından adsenseyı secın orda başvuru formu cıkıyor.
    kabul edıyorlar.