• 14-01-2006, 14:06:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    troy adamları meşhur ettin. yakında tv'ye de çıkarlar şimdi bunlar..
  • 14-01-2006, 16:13:41
    #11
    arkadaslar yabanci site olsun turk olsun yine kabul ediyorlar kabul edilmek onemli degil.

    benim 4hesap banlandi cunku ben gunde en dusuk 50$ kazanıyordum
    gidip 3-4$ kazansaydım olmiyacakti ama 3-4$da kurtarmiyor vala

    simdi son hesabi actim 3-4gittim 100ü gectim son2 gundur yukselise gectim 10-20 bugun 50yi deviririm
  • 14-01-2006, 16:36:40
    #12
    Misafir
    Neye göre attıklarını hala anlamış değilim. Kazanç yüksek olunca birden düşünce atılıyor musunuz?
  • 14-01-2006, 16:42:45
    #13
    neye göre attıkları cok basit bir cevabı var

    ya hile yapiliyor full screen , tikla buraya suraya hesabi
    yada turkce reklamdan para yok yabanci site yapip turk user yolliyoruz

    %95 i bundan kovuluyor yani sucluyuz. %5 ise gumburtuye gidiyor.
  • 14-01-2006, 17:03:37
    #14
    kos ben sana bir yerde katılmıyorum
    sitenin adsense için yapıldığı çok belli oluyordur bu da yasak biliyorsunki bu yüzdende atılma oluyor.
    yabancı siteye türk user tıklasın sorun olmaz.
  • 14-01-2006, 17:05:04
    #15
    Misafir
    KoS adlı üyeden alıntı:
    neye göre attıkları cok basit bir cevabı var

    ya hile yapiliyor full screen , tikla buraya suraya hesabi
    yada turkce reklamdan para yok yabanci site yapip turk user yolliyoruz

    %95 i bundan kovuluyor yani sucluyuz. %5 ise gumburtuye gidiyor.
    Hiçbirini yapmadım ama...
  • 14-01-2006, 19:28:26
    #16
    Misafir
    ADRESI SALLAMA vermem bişi ifade etmıyorkı

    editten adres degıstırebılıyorsun zaten

    2.ci bir Konu Annemın Soyadı Farklı ..Burdan yırtma olasılıgım bırhaylı yuksek.

    ancak Şu an elımdekı 2 hesabında adresını aynı yazmayı dusunuyorum.

    Yada adresı odeme işlkeme alcakken 15 gun kala degısmeyı dusunuyorum.



    neyse hayırlısı..
  • 14-01-2006, 19:40:00
    #17
    pin'i nereye almayı düşünüyorsun ?
  • 14-01-2006, 19:43:07
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Vega adlı üyeden alıntı:
    pin'i nereye almayı düşünüyorsun ?
    Onuda akrabasının adresini yazar tam olur