Vega adlı üyeden alıntı:
kos ben sana bir yerde katılmıyorum
sitenin adsense için yapıldığı çok belli oluyordur bu da yasak biliyorsunki bu yüzdende atılma oluyor.
yabancı siteye türk user tıklasın sorun olmaz.
Maalesef sorunun kralı oluyor yani atıyor :P