Arkadaşlar kdv muafiyeti için vergi mahkemesine bir takım belgeler sunmam gerekiyor.
Google Adsense yayıncı sözleşmesini nereden bulabilirim, nereden alabilirim. Adsense panelde bir türlü bulamadım.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada başka sunmam gereken belge, tavsiye vs varsa lütfen belirtin.
İncelemeye alındım, vergi cezası yedim mahkemeye gideceğim.
Tecrübe edenler, daha önce mahkemeye gidenler vs varsa buyursunlar.
Google Adsense yayıncı sözleşmesi
4
●132
- 25-02-2025, 23:02:28Adsense tarafında yayıncı için bildiğim kadarıyla öyle bir sözleşme yok hocam, adsense online hizmet şartları var https://www.google.com/adsense/new/l...=TR&ce=2&hl=tr bu da işinize yarayabilir sanırım.
- 25-02-2025, 23:05:37Adsense sözleşmesi bu olabilir. https://www.google.com/adsense/new/l...=TR&ce=2&hl=tr
Yurt dışı gelirler için KDV olmaması lazım yurt içi gelirler için KDV var. Ancak memurlar her türlü KDV ekliyor yasa masada gösterseniz pek bir şey yapamayacaklarını ifade ediyor. Müfettiş falanda gelmiyor. El mecbur bu memurlar ilgileniyor...
Bizde izaha davet edildik. Eklenmemesi gereken KDV eklediler tüm geliri kar saydılar... Müfettişte gelmiyor. Bir şey yapamadık. - 25-02-2025, 23:11:15İzaha davet edildik, cezayı yedik 1 hafta sonra falan uzlaşmaya gidecem fakat uzlaşmayı kabul etmeyecem gibi gözüküyor.Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bir avukat ile iletişim halindeyim. Hizmeti yurtiçinden de alsanız davayı kazanma ihtimaliniz var. Çünkü siz hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Doğrudan hizmeti googlea yapıyorsunuz dedi. Reklamverenler ile bir muhataplığınız yok dedi. En kötüsü mahkemeyi kaybetsek bile ( mahkeme 8 ay civarı sürermiş) bu süreçte vergi yapılandırması gelirse faydalanırsın dedi. Genelde mahkemeye gidenler hep mutlu oluyor dedi.
siz ne yaptınız ne yapmayı düşünüyorsunuz hocam ? - 25-02-2025, 23:39:50Yurtiçi kazançlar için KDV var diye biliyorum. Benim yurt dışı olmasına rağmen KDV eklediler. Bir kaç kişi ile görüştüm KDV yok denildi yasa falan gösterdiler. Bende bunları memurlara ilettim yok nafile... Müfettiş ile görüşenlere hesaba giren paranın bir yüzdeliği kar sayıldı bizde tümü kar sayıldı. Gelen para 10 birim vergi, ceza ve kdv ile toplam 10 birimden fazla hesapladılar birde üstüne bağkurda olacakmış denildi... Yapacak bir şey bırakmadılar, bize de vergi yapılandırması falan bekleyin dediler...baykabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işleri bielen birinden destek almak lazımda bizim buralarda pek bilgili kimse yok... Yapılandırma olsa ancak o zaman...
