Adsense sözleşmesi bu olabilir.
https://www.google.com/adsense/new/l...=TR&ce=2&hl=tr
Yurt dışı gelirler için KDV olmaması lazım yurt içi gelirler için KDV var. Ancak memurlar her türlü KDV ekliyor yasa masada gösterseniz pek bir şey yapamayacaklarını ifade ediyor. Müfettiş falanda gelmiyor. El mecbur bu memurlar ilgileniyor...
Bizde izaha davet edildik. Eklenmemesi gereken KDV eklediler tüm geliri kar saydılar... Müfettişte gelmiyor. Bir şey yapamadık.
İzaha davet edildik, cezayı yedik 1 hafta sonra falan uzlaşmaya gidecem fakat uzlaşmayı kabul etmeyecem gibi gözüküyor.
İyi bir avukat ile iletişim halindeyim. Hizmeti yurtiçinden de alsanız davayı kazanma ihtimaliniz var. Çünkü siz hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Doğrudan hizmeti googlea yapıyorsunuz dedi. Reklamverenler ile bir muhataplığınız yok dedi. En kötüsü mahkemeyi kaybetsek bile ( mahkeme 8 ay civarı sürermiş) bu süreçte vergi yapılandırması gelirse faydalanırsın dedi. Genelde mahkemeye gidenler hep mutlu oluyor dedi.
siz ne yaptınız ne yapmayı düşünüyorsunuz hocam ?