baykabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzaha davet edildik, cezayı yedik 1 hafta sonra falan uzlaşmaya gidecem fakat uzlaşmayı kabul etmeyecem gibi gözüküyor.
İyi bir avukat ile iletişim halindeyim. Hizmeti yurtiçinden de alsanız davayı kazanma ihtimaliniz var. Çünkü siz hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Doğrudan hizmeti google’a yapıyorsunuz dedi. Reklamverenler ile bir muhataplığınız yok dedi. En kötüsü mahkemeyi kaybetsek bile ( mahkeme 8 ay civarı sürermiş) bu süreçte vergi yapılandırması gelirse faydalanırsın dedi. Genelde mahkemeye gidenler hep mutlu oluyor dedi.

siz ne yaptınız ne yapmayı düşünüyorsunuz hocam ?
Yurtiçi kazançlar için KDV var diye biliyorum. Benim yurt dışı olmasına rağmen KDV eklediler. Bir kaç kişi ile görüştüm KDV yok denildi yasa falan gösterdiler. Bende bunları memurlara ilettim yok nafile... Müfettiş ile görüşenlere hesaba giren paranın bir yüzdeliği kar sayıldı bizde tümü kar sayıldı. Gelen para 10 birim vergi, ceza ve kdv ile toplam 10 birimden fazla hesapladılar birde üstüne bağkurda olacakmış denildi... Yapacak bir şey bırakmadılar, bize de vergi yapılandırması falan bekleyin dediler...

Bu işleri bielen birinden destek almak lazımda bizim buralarda pek bilgili kimse yok... Yapılandırma olsa ancak o zaman...