• 16-08-2009, 14:43:45
    #10
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası tartışma platformu değil webmaster forumu.
    Ayrıca yazınızın başına ' bence ' kelimesini ekleseniz daha doğru olacaktır.
    ''nasıl olmaz hocam :/ video siteleri yasak, ne olursa olsun..''
    Bu cümlede kesinlik var. Dolayısıyla yanlış bilgilendirme !
    buyur hocam tdk sözlükten önce forumun ne demek olduğunu bir bilelim:
    forum Lat.
    a. (fo'rum) 1. tar. Eski Romalılar zamanında, Roma'da ve diğer şehirlerde kamu işlerini konuşmak için halkın toplandığı alan. 2. Toplu tartışma. 3. Bazı sorunların görüşülerek karara bağlandığı genel toplantı. 4. mec. Tartışma alanı: Basın, uygar ulusların forumudur.
    http://tdkterim.gov.tr/bts/?kategori...=forum&ayn=tam
    edit: şimdi kesinliği felan tartışacak değilim yasak değil diye biliyordum sen gittin nerdeyse cümlenin ögelerine bakıyorsun. zorlarsan bir cümleye 50 anlam yükleyebilirsin.
  • 16-08-2009, 14:48:55
    #11
    webmaster forumunda tdk tartışması..ilginç..
  • 16-08-2009, 14:51:20
    #12
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster forumunda tdk tartışması..ilginç..
    kelimenin anlamını bilmeyene daha ne denir hocam :S
  • 16-08-2009, 15:18:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    benim bildiğimde video sitelerinde yasak değildir..

    kaldı ki yasak olursa youtube ve benzeri siteler ortada
  • 16-08-2009, 15:27:08
    #14
    o zaman düzeltiyorum
    webmaster forumunda forum tartışması..ilginç..:confused
  • 16-08-2009, 15:28:43
    #15
    Peki, tamam burası tartışma platformu...

    Ben burada yanlış bir bilgiyi düzeltmeye çalışıyorum. Siz hala yok TDK, yok şu, yok bu diyerek konuyu çarpıtmaya çalışıyorsunuz.

    Sizin, benim sözlük bilgimi sorgulama gibi bir hakkınız yok.

    Ayrıca tartışmamız gereken nokta benim sözlük bilgim değil, sizin insanları yanlış bilgilendirmeniz.

    Yanlış bir bilgiyi kesin olarak söylüyorsunuz millete, sonra kalkıp tartışma platformunda doğaldır bu diyorsunuz.

    Yanlışı düzeltmekte suç oldu !

    Neyse, daha fazla seviyemi düşüremeyeceğim.

    İyi Çalışmalar Sayın CumhuriyeT nickli hocam !
  • 16-08-2009, 15:56:56
    #16
    ***** varsa güme gidersin.normal yerleşim yapmanı tavsiye ederim.video önünü falan boşver
  • 16-08-2009, 16:12:25
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl olmaz hocam :/ video siteleri yasak, ne olursa olsun..
    klip sitesinde yasak olmaz yanlış bilgi vermeyelim lütfen
  • 16-08-2009, 16:17:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zmn millet hiç açmasın video sitesi..yada youtube kapansın..yada banlansın..ondada adsense var..

    e yani..zorlama olmicaksa sorun teşkil etmez..
    mesela videonun altına,üstüne yada üstüne videoya tıklayaın sitemize destek verin derseniz yasak olur..google mca gorürse ban yersin..
    usta sakami yapiyorsun adsense zaten youtubenin :d google kendi sitesini mi banlayacak ?? kaldiki youtube butun videolarin elif haklarini veriyor, tabi kullanicilarin ekledikleri haric, oda sikayet gelirse siliniyor..