Burası tartışma platformu değil webmaster forumu.
Ayrıca yazınızın başına ' bence ' kelimesini ekleseniz daha doğru olacaktır.
''nasıl olmaz hocam :/ video siteleri yasak, ne olursa olsun..''
Bu cümlede kesinlik var. Dolayısıyla yanlış bilgilendirme !
buyur hocam tdk sözlükten önce forumun ne demek olduğunu bir bilelim:
forum Lat.
a. (fo'rum) 1. tar. Eski Romalılar zamanında, Roma'da ve diğer şehirlerde kamu işlerini konuşmak için halkın toplandığı alan. 2. Toplu tartışma. 3. Bazı sorunların görüşülerek karara bağlandığı genel toplantı. 4. mec. Tartışma alanı: Basın, uygar ulusların forumudur.
http://tdkterim.gov.tr/bts/?kategori...=forum&ayn=tam
edit: şimdi kesinliği felan tartışacak değilim yasak değil diye biliyordum sen gittin nerdeyse cümlenin ögelerine bakıyorsun. zorlarsan bir cümleye 50 anlam yükleyebilirsin.