Peki, tamam burası tartışma platformu...

Ben burada yanlış bir bilgiyi düzeltmeye çalışıyorum. Siz hala yok TDK, yok şu, yok bu diyerek konuyu çarpıtmaya çalışıyorsunuz.

Sizin, benim sözlük bilgimi sorgulama gibi bir hakkınız yok.

Ayrıca tartışmamız gereken nokta benim sözlük bilgim değil, sizin insanları yanlış bilgilendirmeniz.

Yanlış bir bilgiyi kesin olarak söylüyorsunuz millete, sonra kalkıp tartışma platformunda doğaldır bu diyorsunuz.

Yanlışı düzeltmekte suç oldu !

Neyse, daha fazla seviyemi düşüremeyeceğim.

İyi Çalışmalar Sayın CumhuriyeT nickli hocam !