Bu is kötüye gidiyor :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu is kötüye gidiyor :S
37
●
3.140
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu is kötüye gidiyor :S
1
2
3
4
5
25-03-2007, 07:56:05
#1
alpsi
Arkadaslar benim hesap hicte iyi gozukmuyor, alttaki resime bakin lutfen.
Hitim cok olmasina ragmen bunu kullanamiyorum.
Yardimlarinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygilar
25-03-2007, 11:32:12
#2
HonoЯ
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
valla hiç bir şey diyemiycem ben senin 104 tıklamadan aldığın parayı 9 tıklamadan alıyorum inşallah kazancın artar...
25-03-2007, 11:33:45
#3
cahveci
Üyeliği durduruldu
ben bırakıyorum ya bununda şeyi cıktı
25-03-2007, 11:39:25
#4
Gunahkar
Üyeliği durduruldu
Son günlerde benimde kazançlarım oldukça düştü.
10 tıklamadan aldığım kazancı neredeyse 30-40 tıklamadan almaya başladım.
Sonumuz hayrola.
25-03-2007, 11:47:55
#5
maniakcoder
buda benim türkçe siteme ait hesabın istatişstikleri :s
25-03-2007, 11:51:54
#6
yakoSin
Misafir
bende de tam tersi bu aralar türkçe siteyle 2 tıka 2.43 civarı kazanıyorum :S
bende de tık olmuyo işin ilginci :S
25-03-2007, 11:57:34
#7
ENKiDU
valla arkadaş bende anlamadım anasayfada bi tıka 24 cent veriyodu başkla bi sayfada 88 cent veriyodu şimdi ikiside dörtte bir düştü
25-03-2007, 12:03:29
#8
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ara ara olur düşüşler çıkışlar
25-03-2007, 12:05:30
#9
karacoder
sende gösterim fazla tık az nedeni o. reklamları siteye göm. optimize et birşeyler yap.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler