• 26-03-2007, 02:26:35
    #28
    Misafir
    яєвєℓ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş siz okadar hiti bana yollayın kesin o tıklamanın yarısını benim sitedede kullanıcılar tıklar ; gelin paranın yarısını size yollayım kazandığınızdan çok alırsınız walla

    9 tıka 5 dolar

    bariz pahalı kelime

    İnsanları yanlış yönlendirmeyin.ONDAN SONRA GELİP Banlandık diye ağlıyorlar.
  • 26-03-2007, 02:34:55
    #29
    Üyeliği durduruldu
    hocam doğru diyorsun herzaman böyle olmuyor.
    banlanırmıyım acaba site ingilizce

  • 26-03-2007, 02:38:37
    #30


    Haksızlık degilmi
  • 26-03-2007, 02:43:07
    #31
    Üyeliği durduruldu
    hocam sende çok iyi kazanıyorsun ya

    Niye Haksızlık olsun
  • 26-03-2007, 03:00:28
    #32
    Günlük 210 $ kazanıyorsunuz ve haksızlık diyorsunuz. Öyle mi? :S
  • 26-03-2007, 03:02:26
    #33
    Misafir
    Konuşmayacağım konuşunda kötü oluyor
  • 26-03-2007, 03:04:05
    #34
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşmayacağım konuşunda kötü oluyor
    ilk defa sana bu kadar katılıyorum, insanlar işi artık terbiyesizliğe vurmaya başladılar, neyse konuşmuyorum ben.
  • 26-03-2007, 03:40:12
    #35
    ben tık başına 0.2 ytl bile kazanamıyorum adam tık başına 2 $ yakına kazanıyor.Tabiki haksızlık var
  • 26-03-2007, 03:59:40
    #36
    Üyeliği durduruldu
    forex kokusu alıyorum