Konu
Bu is kötüye gidiyor :S
26-03-2007, 03:04:05
#34
cross
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuşmayacağım konuşunda kötü oluyor
ilk defa sana bu kadar katılıyorum, insanlar işi artık terbiyesizliğe vurmaya başladılar, neyse konuşmuyorum ben.