Konu
Bu is kötüye gidiyor :S
25-03-2007, 07:56:05
#1
alpsi
Arkadaslar benim hesap hicte iyi gozukmuyor, alttaki resime bakin lutfen.
Hitim cok olmasina ragmen bunu kullanamiyorum.
Yardimlarinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygilar