Bu site legal mi?
29
●2.218
- 15-08-2009, 11:58:06Üyeliği durdurulduYanlış düşünüyorsun. Biz boşa kürek çekiyoruz o zaman saatlerce. Açalım bi tane böyle site hiti tavan yaptıralım kazanalımhsnac95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2009, 15:57:45Biz böyle birbirimizi İspiyonlarsak bizden hiç bişey olmaz. Yabancı Siteler Çok düzgün sanki Kaynıyo Kimse kimseyi eminim bizimki kadar şikayet etmiyodur. Hiç kimseyi şikayet etmedim etmemde banane isterse çok para kazansın Sanki şikayet edince para benim cebime giriyo

Kazanan Legal veya illegal Kazansın kardeşim İllegale Karşı olanların Bilgisayarı Full w-a-r-e-z kaynıyodur eminim. - 15-08-2009, 16:14:53Üyeliği durdurulduSenin cebinden para çıkıyor bir nevi. Mesela yüksek oranlı reklamlar çıkıyordur sitesinde adamın sen de çıksa iyi olmaz mı? Benim bilgisayarım da illegal program var onu da söylüyorum ama bak şunu ayırt edemiyorsun. Google adsense legal site ile para veriyor yani biz legal site için uğraşıyoruz ama adam gelip 50 k hit yapıp fazla uğraşmadan para kazanırsa bu insana ne kadar koyar biliyor musun? Günde en az 8-9saat yazı yazıyorum belkide ben kazanmak için ama adamın yaptığı kopyala yapıştır. bide forum aç tamamdır.TheGLoryboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2009, 16:16:25nerden nereye gittik arkadaslar ben sikayet amaclı acmadım konuyu sadece benimde öyle sitem vardı legal mi illegalmi diye açtım çok şükür aldım cevabımı
cevap veren tüm arkadaslarıma teşekkür ederim ama inanın o site o filmleri sunabilmek için cok emek harcamakta yani azımsanacak bi emek değil..[herkese bol adsenseli kazanclar
]
TheGLoryboy arkadasın dediğine gelince "İllegale Karşı olanların Bilgisayarı Full w-a-r-e-z kaynıyodur eminim. " arkadasım ne yapalım programcılara söyle biraz ucuz yapsınlar o zaman programları 3000 dolar veripte bir premium serisi alacak insan zaten bu tür işlerle ugrasmaz ya makina mühendisidir ya mimar zaten işi gücü iyidir o adamın bastırır parayı alır.. - 15-08-2009, 16:27:17Üyeliği durduruldubeyler benim açıklamama dikkat edin!!
O sitenın aslı Baglanbize.com'dur.Ve ben o sitenın adminiyim.Nickım 'RShare'..
Bu baglanbize.tv nin nerden çıktıgına gelirsek..Şu konuda biz bu siteyi satın aldık!!!
https://www.r10.net/site-satisi/34257...artirmada.html
Fakat Siteyi satan ŞEREFSİZ veritabanını çaldı ve aynı domainle yeni bir site açtı.Açtıgı gibi de Hacker tutarak siteye o biçim saldırdı.Yaklaşık 1 ay baglanbize.com a ulaşılamadı.Tabi bu 1 ay içinde üyelerini yeni siteye çekmeyi başardı..Bize yaspmadıgını bırakmadı...Yaptıgı şeyler pek insancıl değil!! O biçim küfürler v.s.....Ama biz ona inat sitemizi açtık ve yola devam ediyoruz
- 16-08-2009, 01:17:00illegal mi bilmem ama benimde online film izleme sitem vardı, yahoo ve benzeri yerlerden filmleri ekleyip yayınlıyordum. O siteyle google adsense 4-5 ay önce başvurdum ve 1 gün sonra kabul edildi. Şu ana kadar hesabımda hiçbir sorunda çıkmadı ve hala google reklam gösterimleri devam ediyor. Gerçi sitemi birkaç gün önce başka birine devrettim ama konuyu görmüşken bu olayıda ekleyeyim dedim...
Bu arada ilk zamanlar tık başına 5-6 cent kazanırken bu aralar 1.5 - 2 cente kadar düştü. Belki sitem düşük değerli siteler sınıfına alınmıştır.
cevap veren tüm arkadaslarıma teşekkür ederim ama inanın o site o filmleri sunabilmek için cok emek harcamakta yani azımsanacak bi emek değil..[herkese bol adsenseli kazanclar