nerden nereye gittik arkadaslar ben sikayet amaclı acmadım konuyu sadece benimde öyle sitem vardı legal mi illegalmi diye açtım çok şükür aldım cevabımı

cevap veren tüm arkadaslarıma teşekkür ederim ama inanın o site o filmleri sunabilmek için cok emek harcamakta yani azımsanacak bi emek değil..[herkese bol adsenseli kazanclar

]
TheGLoryboy arkadasın dediğine gelince "İllegale Karşı olanların Bilgisayarı Full w-a-r-e-z kaynıyodur eminim. " arkadasım ne yapalım programcılara söyle biraz ucuz yapsınlar o zaman programları 3000 dolar veripte bir premium serisi alacak insan zaten bu tür işlerle ugrasmaz ya makina mühendisidir ya mimar zaten işi gücü iyidir o adamın bastırır parayı alır..