beyler benim açıklamama dikkat edin!!
O sitenın aslı Baglanbize.com'dur.Ve ben o sitenın adminiyim.Nickım 'RShare'..
Bu baglanbize.tv nin nerden çıktıgına gelirsek..Şu konuda biz bu siteyi satın aldık!!!
https://www.r10.net/site-satisi/34257...artirmada.html
Fakat Siteyi satan ŞEREFSİZ veritabanını çaldı ve aynı domainle yeni bir site açtı.Açtıgı gibi de Hacker tutarak siteye o biçim saldırdı.Yaklaşık 1 ay baglanbize.com a ulaşılamadı.Tabi bu 1 ay içinde üyelerini yeni siteye çekmeyi başardı..Bize yaspmadıgını bırakmadı...Yaptıgı şeyler pek insancıl değil!! O biçim küfürler v.s.....Ama biz ona inat sitemizi açtık ve yola devam ediyoruz