• 20-05-2009, 01:43:13
    #10
    0,57 (: Tıklama oranı çok çok düşük. Güzel bir reklam optimizasyonu ile %5'lere taşıyabilirsiniz.

    Kazancınızı %5 üzerinden bu tabloya oranlarsak ;

    133,959 / 100 * 5 = 6697

    768'de 40'sa
    6697'de x'dir


    6697*40/768 = 348$
  • 20-05-2009, 01:48:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,57 (: Tıklama oranı çok çok düşük. Güzel bir reklam optimizasyonu ile %5'lere taşıyabilirsiniz.

    Kazancınızı %5 üzerinden bu tabloya oranlarsak ;

    133,959 / 100 * 5 = 6697

    768'de 40'sa
    6697'de x'dir


    6697*40/768 = 348$
    Hay Ben Kafamı
  • 20-05-2009, 02:00:33
    #12
    Forum sitesi gibi duruyor.

    Eğer forum sitesi değilse reklam yerleşimleriniz kötüymüş demekki.
  • 20-05-2009, 02:02:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Önceden Forumdu. 2 Aydır Blog.
  • 20-05-2009, 13:58:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tık başı 5 cent üstü benim oranlar kadar
    normal sayılır..
  • 20-05-2009, 14:07:30
    #15
    Tıklanma oranı düşük Sayfa TO 1.5 olsa köşeyi döneceksiniz
  • 20-05-2009, 14:08:36
    #16
    görüntülemeye göre tıklama düşük ancak kazanç çok iyi.

    benim 2.306 tıklamaya 42 $ vermiş seninkinin neredeyse 4 katı tıklama olmasına rağmen.

    reklamları daha iyi yerleştir.
  • 20-05-2009, 14:44:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız İçin Teşekkürler Arkadaşlar. Kanal Ekledim. Ayrıca Bir Blogda Adsense Yerleşimi Nasıl Olabilirki.

    Sidebar'da Aşağı Uzun Resim Reklam. Konu Bitimince Kare Metin Reklam. Başka Nasıl Koyulabilir Fikriniz Varmı ?
  • 20-05-2009, 14:54:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tıklama oranın çok düşük okadar gösterime düşük geldi bana.