• 20-05-2009, 14:56:17
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bencede Kazanç iyi Ama Tık Sayısı Az Reklamı Daha ilgi Çekici Yerlere Yerleştirmeyi Deneyin Bu Arada Siteyi Merak Ettim pm atambilirmisiniz ?
  • 20-05-2009, 15:12:08
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi Pm Olarak Atmam Bir Şey Değiştirmez.

    Adsense Hesabım Yaklaşık 1 Senelik. Ve Bundan 2 Ay Öncesine Kadar Forum Sitemde Kullanıyordum. Sanırım Bu Gösterim Sayısı Forum Sitemden Kalma. Ve 2 Aydır Yeni Açtığım Blog'da Kullanıyorum( Şu An Hiti Günlük Yaklasık 400 Tekil). Blog Sitemde Kullanmaya Başladığımdan Beri Kazancımın Öncesine Göre Arttığını Farkettim.

    Ha Ben Senin Yeni Siteni Merak Ediyorum Diyorsanız Pm'leyebilirim.
  • 21-05-2009, 14:26:29
    #21
    bende yeni konu acmıyım buraya koydum .. bide benimkini değerlendirir misiniz?
    bide bu gösterim 199.549 fakat 1-2 blogcu sitemede koymustum fakat ordan içerik yüzünden olmalı fazla tık almadı yani sade gösterim artırdı ondan bu biraz fazla şimdi kaldırdım saten..
  • 21-05-2009, 15:38:46
    #22
    Üyeliği durduruldu
    senin gayet güzel.
  • 21-05-2009, 15:50:28
    #23
    arkadaşlar bana verilen ortalama tık başının 2 katını alıyorsunuz çok iyi bence.