Yorumlarınız İçin Teşekkürler Arkadaşlar. Kanal Ekledim. Ayrıca Bir Blogda Adsense Yerleşimi Nasıl Olabilirki.

Sidebar'da Aşağı Uzun Resim Reklam. Konu Bitimince Kare Metin Reklam. Başka Nasıl Koyulabilir Fikriniz Varmı ?