• 05-01-2023, 01:00:21
    #10
    aqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ben KDV 18 keseyim aylık 1000 TL olsun diye Ülkemizde içerik üretiyorum.
    Gerisi yabancı gerek yok vereceğiniz enerjiyi inanın yurtdışına verin fazlaca kazanırınız.
    bende de öyledir yaklaşık 2 haftadır dibe vurdu gelir.
  • 05-01-2023, 01:01:39
    #11
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redditte çok kiÅŸide okudum ÅŸuan benimde mobil uygulamalarım inanılmaz düşüşte. Mevsimsel geçiÅŸlerden bahsedilmiÅŸ hep. Ne alakaysa 😂
    genel olarak konuşuyorum,ülke-sektör tarzı biçok degişkeni atlıyorum...yılın bu zamanları genelde tbm yerlerde olur.bi süredir pek adsense kazancım yok ama geçmiş yıllardan aklımda kaldıgı kadarı ile konuşuyorum.şubat sonu filan düzelmeye başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam,martdan itibaren tbmler normal seviyelere gelmesi gerek.