aqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ben KDV 18 keseyim aylık 1000 TL olsun diye Ülkemizde içerik üretiyorum.
Gerisi yabancı gerek yok vereceğiniz enerjiyi inanın yurtdışına verin fazlaca kazanırınız.
bende de öyledir yaklaşık 2 haftadır dibe vurdu gelir.