kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redditte çok kişide okudum şuan benimde mobil uygulamalarım inanılmaz düşüşte. Mevsimsel geçişlerden bahsedilmiş hep. Ne alakaysa 😂
genel olarak konuşuyorum,ülke-sektör tarzı biçok degişkeni atlıyorum...yılın bu zamanları genelde tbm yerlerde olur.bi süredir pek adsense kazancım yok ama geçmiş yıllardan aklımda kaldıgı kadarı ile konuşuyorum.şubat sonu filan düzelmeye başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam,martdan itibaren tbmler normal seviyelere gelmesi gerek.