• 29-11-2005, 22:47:48
    #10
    Misafir


    olm bence hepberaber googleye mail yollayalım

    " ya adsenseyi adam gibi pazarlayın yada en az 3 cent yapın"

    mantıksızmı arkadaşlar 150 bin gösterime 5 dolar kazanıyorum hile yapsam 100 dolara çıkıyor.
    benim günahım ne ve hepinizin
  • 29-11-2005, 22:53:42
    #11
    ben memnunum şahsen zevk için yapıyorum çünkü site
    ama birazda kazanıyoruz işte yetiyor fazlasına ihtiyacım yok allaha şükür
    kodları koymak veya koymamak bizim elimizde
  • 29-11-2005, 23:54:34
    #12
    Peki siz reklam veriyormusunuz.
  • 30-11-2005, 17:05:30
    #13
    radmin
    sence reklam verince kazandığın parada da artış olur mu?