Türkçe reklamda fikirleriniz... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkçe reklamda fikirleriniz...
12
●
1.261
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Türkçe reklamda fikirleriniz...
1
2
29-11-2005, 22:47:48
#10
D_A_X
Misafir
olm bence hepberaber googleye mail yollayalım
" ya adsenseyi adam gibi pazarlayın yada en az 3 cent yapın"
mantıksızmı arkadaşlar 150 bin gösterime 5 dolar kazanıyorum hile yapsam 100 dolara çıkıyor.
benim günahım ne
ve hepinizin
29-11-2005, 22:53:42
#11
VEGA
ben memnunum şahsen zevk için yapıyorum çünkü site
ama birazda kazanıyoruz işte yetiyor fazlasına ihtiyacım yok allaha şükür
kodları koymak veya koymamak bizim elimizde
29-11-2005, 23:54:34
#12
Misafir
Peki siz reklam veriyormusunuz.
30-11-2005, 17:05:30
#13
kjunsal
radmin
sence reklam verince kazandığın parada da artış olur mu?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler