olm bence hepberaber googleye mail yollayalım

" ya adsenseyi adam gibi pazarlayın yada en az 3 cent yapın"

mantıksızmı arkadaşlar 150 bin gösterime 5 dolar kazanıyorum hile yapsam 100 dolara çıkıyor.
benim günahım ne ve hepinizin