Konu
Türkçe reklamda fikirleriniz...
29-11-2005, 22:53:42
#11
VEGA
ben memnunum şahsen zevk için yapıyorum çünkü site
ama birazda kazanıyoruz işte yetiyor fazlasına ihtiyacım yok allaha şükür
kodları koymak veya koymamak bizim elimizde