• 18-01-2009, 23:00:52
    #10
    tamam işte genel hizmet reklamı çıkarsa gösterim olur ama kimse tıklamaz
    aya ayak basan ikinci kişi kimdir yazarsa kim tıklar.
  • 18-01-2009, 23:16:41
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Nukrox
    aylardır çıkmayan hizmet reklamları aniden siteyimi fethetti diyosun...
    çok saçma...
  • 18-01-2009, 23:29:28
    #12
    Adsense'e de saymıyor diyemezsiniz artık Onlardaki sistem kimse de yok zaten. Bence saymada herhangi bir problem yoktur bence.Bu tür şikayetleri adsense için çok az kişi yapıyor ve büyük ihtimalle de reklam yayınlayıcısından kaynaklanan bir durum oluyor.
    Adsense reklamlarının sayılmadığı ya da az verdiği durumlar:
    1.Arkadaşların da söylediği gibi genel hizmet reklamları çıkması.
    2.Ziyaretçilerin siteye girer girmez hemen reklama tıklaması.
    3.Ziyaretçilerin reklamı sağ klik yapıp farklı sayfada açması.
    4.Siteye girer girmez reklamı açmasa bile daha sonra tıkladığı zaman yanlışlıkla oluduğunu farkedip hemen reklam sayfasını kapatması gibi....
    Daha vardır da aklıma gelenler bunlar.Bu gibi duırumlar çok oluyorsa reklam tıklarınız fazla olmasına rağmen fazla bir ücret yansımamaktadır.Tüm bunları adsense nasıl anlıyor demeyin. Adsense'yi diğer türk reklam firmalarıyla karşılaştırmayın çünkü adamların güçlü bir sistemi var
  • 18-01-2009, 23:40:37
    #13
    @Zkarademir
    tmm iyi hoş diyosunda bu reklamları biz 2-3 gündür kullanmıyoruz yılardır kullanıyoruz stabil giden bir sitenin tık sayısı %10 aşağı yukarı çıkar ama 80 den 20 ye düşmez.
    adamlar yapmaz etmez diyosunda belki kasıtlı yapılmıyordur sistemde sorunla rolabilir ama sonuçta saymadığı su götürmez bir gerçek son 2 gündür en azından kendi sitemde aynı hit ( %99 google ) aynı sayfa gösterimi aynı reklam yerleşimi ama tıklar 80 seviyesinden 20 lere düştü...
  • 18-01-2009, 23:47:35
    #14
    hancem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Zkarademir
    tmm iyi hoş diyosunda bu reklamları biz 2-3 gündür kullanmıyoruz yılardır kullanıyoruz stabil giden bir sitenin tık sayısı %10 aşağı yukarı çıkar ama 80 den 20 ye düşmez.
    adamlar yapmaz etmez diyosunda belki kasıtlı yapılmıyordur sistemde sorunla rolabilir ama sonuçta saymadığı su götürmez bir gerçek son 2 gündür en azından kendi sitemde aynı hit ( %99 google ) aynı sayfa gösterimi aynı reklam yerleşimi ama tıklar 80 seviyesinden 20 lere düştü...
    Valla ben bilmem bende sorun yok.Adamların milyonlarca kullanıcısı var öyle birşey olsa herkles isyan eder
  • 19-01-2009, 00:36:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben tıklamam düştü demiyorum yav. Ben diyorum ki iki sitemin arasındaki tıklama farkı ÇOK ÇOK ÇOK fazla. Bu imkansız diyorum sadece. Aradaki fark o kadar fazla ki sanki adsense şans ile para veren bir yer ve ben çok şanssızmışım gibi.

    Ayrıca resimli yorum yazan bi arkadaşın resmine baktım, adsense reklamları gösterime göre gerçekten çok az tıklama almış. "Amatörsün sen" demek gibi olmasın ama reklam yerleşimini bi gözden geçirirse faydalı olur diye düşünüyorum.