Arkadaşlar ben tıklamam düştü demiyorum yav. Ben diyorum ki iki sitemin arasındaki tıklama farkı ÇOK ÇOK ÇOK fazla. Bu imkansız diyorum sadece. Aradaki fark o kadar fazla ki sanki adsense şans ile para veren bir yer ve ben çok şanssızmışım gibi.

Ayrıca resimli yorum yazan bi arkadaşın resmine baktım, adsense reklamları gösterime göre gerçekten çok az tıklama almış. "Amatörsün sen" demek gibi olmasın ama reklam yerleşimini bi gözden geçirirse faydalı olur diye düşünüyorum.