Adsense'e de saymıyor diyemezsiniz artık

Onlardaki sistem kimse de yok zaten. Bence saymada herhangi bir problem yoktur bence.Bu tür şikayetleri adsense için çok az kişi yapıyor ve büyük ihtimalle de reklam yayınlayıcısından kaynaklanan bir durum oluyor.
Adsense reklamlarının sayılmadığı ya da az verdiği durumlar:
1.Arkadaşların da söylediği gibi genel hizmet reklamları çıkması.
2.Ziyaretçilerin siteye girer girmez hemen reklama tıklaması.
3.Ziyaretçilerin reklamı sağ klik yapıp farklı sayfada açması.
4.Siteye girer girmez reklamı açmasa bile daha sonra tıkladığı zaman yanlışlıkla oluduğunu farkedip hemen reklam sayfasını kapatması gibi....
Daha vardır da aklıma gelenler bunlar.Bu gibi duırumlar çok oluyorsa reklam tıklarınız fazla olmasına rağmen fazla bir ücret yansımamaktadır.Tüm bunları adsense nasıl anlıyor demeyin. Adsense'yi diğer türk reklam firmalarıyla karşılaştırmayın çünkü adamların güçlü bir sistemi var