• 16-09-2021, 18:02:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    avendator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece youtuberlar için mi geçerli yoksa internet üzerinden para kazanılan tüm işler dahil mi? Ve şahıs şirketi açmaya gerek olacak mı?
    Hepsi Adsense'e bağlı olduğu için internetten kazananları, uygulama gelirleri v.b google gelirlerinin hepsini kapsayacaktır bence...
  • 16-09-2021, 18:02:20
    #11
    avendator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece youtuberlar için mi geçerli yoksa internet üzerinden para kazanılan tüm işler dahil mi? Ve şahıs şirketi açmaya gerek olacak mı?
    haber detayında "İnternet üzerinden para kazananlara da kolaylık getiren bir düzenleme var. " denilmiş ve özellikle youtube demiş ama benim anladığım adsense gb sitelerden bahsediyorlar.
  • 16-09-2021, 18:02:34
    #12
    Takipteyim.. Böyle bir uygulamayı çok uzun zamandır her yere yazıyorum. Anlaşmalı devlet bankaları aracılığı ile %'lik kesinti olması çok iyi olacaktır. Belli bir dilimden sonra şirket açma zorunluluğu vermeliler.
    • Egsis
    • Alicamci
    Egsis ve Alicamci bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2021, 18:21:59
    #13
    youtube kazançlarının vergisini banka tarafından otomatik kesin diye 2,3 defa bakanlığa yazdım genelinin isteği böyleydi zaten,inşallah kesinleşir yasa millette para kazanmaya korkmaz artık
  • 16-09-2021, 22:04:02
    #14
    Banka hesabından otomatik stopaj kesintisi şeklinde uygulanacağını okuyorum. %20 kesilecek, gerisi çekilebilecek sanırım
  • 17-09-2021, 07:29:02
    #15
    gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabından otomatik stopaj kesintisi şeklinde uygulanacağını okuyorum. %20 kesilecek, gerisi çekilebilecek sanırım
    kadınlara özel instagramda %5 kesiliyor hadi bizden %10 alsınlar %15 alsınlar %20 fazla gibi. Bizim de giderlerimiz oluyor.
  • 17-09-2021, 07:29:34
    #16
    Nadiren de olsa, bazen güzel şeyler de olabiliyor.
  • 17-09-2021, 15:44:42
    #17
    gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabından otomatik stopaj kesintisi şeklinde uygulanacağını okuyorum. %20 kesilecek, gerisi çekilebilecek sanırım
    Yurtdışı gelirlerinin hizmet ihracı olduğunu dikkate almadan yapılacak bir değişiklik karmaşa yaratır. Zaten gelir vergisi %20 civarlarında. Ben defterde bu parayı getirmek için yaptığım giderimi maliyet veya amortisman gideri olarak gösterip net karım üzerinden gelir vergisi ödüyorum. Şimdi devlet beni yaptığım işi youtuberler ile aynı kefeye koyup, yurtiçi faaliyet gibi değerlendirip üstüne bürüt karım üzerinden stopaj keserse işler karışır. Uygulama, yazılım veya web üzerinden eser yaratıp yurtdışı gelir elde edenler bu hak kaybı nedeniyle sistem dışına çıkmak zorunda kalır. Ayrıca böyle bir durum devletin kendi mevzuatları arasında tutarsızlığa ve hukuk karmaşasından neden olur.
  • 22-09-2021, 16:03:25
    #18
    Umarım En kısa zamanda böyle bir uygulama başlar çünkü resmen hevesimiz kırılmış durumda. Benim gibi bir çok kişinin Olduğunu Düşünüyorum.