Takipteyim.. Böyle bir uygulamayı çok uzun zamandır her yere yazıyorum. Anlaşmalı devlet bankaları aracılığı ile %'lik kesinti olması çok iyi olacaktır. Belli bir dilimden sonra şirket açma zorunluluğu vermeliler.