adsense reklam yerleştirme hk. bir soru
3
●73
- 11-03-2021, 16:25:29Merhabalar mobilde gösterdiğim bir reklamı masaüstü konumda display:none; ile gizlesem bir zararı olur mu?
- 11-03-2021, 17:06:58Hiç tasnif etmiyorum reklam gizleme olayını. Google Adwords reklamları zaten para kazandırıyor size. Mobil de görünecek reklam, web kullanıcısına da göründüğünü ve tıkladığını varsayarsak, kazanmak istemiyorsunuz galiba ?tolgagunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gizlemek istiyorsanız, adsense panelinizden gereksiz reklamları gizleyin. Mobil/web gibi gösterimlere engel olmayın. - 11-03-2021, 17:10:06Hocam webde arayüzüme çirkin bir görütü katıyor. Kullanıcı kitlemin yüzde 96sı mobilden gelmekte. Webden gelen yok denecek kadar az aslında. Adsense panelimden de çoğu kategorimde olmayan reklamı engelledim konu açılmışken nasıl bir zararı olur bilmiyorum. Kitlemin yine yüzde 90 gibi bir kısmı kadın olduğu için sadece onlara yönelik reklamları bıraktım. Sadece merak ettim gizlesem ne olur diye teşekkür ederimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2021, 17:27:51Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez derler. Bana kalırsa gerek bile yok. Ayrıca madem temanda çok yer kaplıyor, oluştur adsense panelinden tema alanındaki boyuta göre reklam birimi, yapıştır gitsin. Hepsi butolgagunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tolgagunaydin bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.