tolgagunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam webde arayüzüme çirkin bir görütü katıyor. Kullanıcı kitlemin yüzde 96sı mobilden gelmekte. Webden gelen yok denecek kadar az aslında. Adsense panelimden de çoğu kategorimde olmayan reklamı engelledim konu açılmışken nasıl bir zararı olur bilmiyorum. Kitlemin yine yüzde 90 gibi bir kısmı kadın olduğu için sadece onlara yönelik reklamları bıraktım. Sadece merak ettim gizlesem ne olur diye teşekkür ederim
Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez derler. Bana kalırsa gerek bile yok. Ayrıca madem temanda çok yer kaplıyor, oluştur adsense panelinden tema alanındaki boyuta göre reklam birimi, yapıştır gitsin. Hepsi bu