tolgagunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar mobilde gösterdiğim bir reklamı masaüstü konumda display:none; ile gizlesem bir zararı olur mu?
Hiç tasnif etmiyorum reklam gizleme olayını. Google Adwords reklamları zaten para kazandırıyor size. Mobil de görünecek reklam, web kullanıcısına da göründüğünü ve tıkladığını varsayarsak, kazanmak istemiyorsunuz galiba ?

Gizlemek istiyorsanız, adsense panelinizden gereksiz reklamları gizleyin. Mobil/web gibi gösterimlere engel olmayın.