• 05-12-2008, 13:41:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o kadar reklam yayınlamasına göre kazancı daha düşük olur tık başına kanımca.Ayrıca yerleşimde problem yok.
  • 05-12-2008, 14:00:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam trilyon kazanmıştır adsenseden
    SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar reklam yayınlamasına göre kazancı daha düşük olur tık başına kanımca.Ayrıca yerleşimde problem yok.
    İkinizde farklı şeyler söylüyorsunuz ?

    Çok mu kazanıyor, az mı?
  • 05-12-2008, 14:30:37
    #12
    Bende 3 biliyordum. Bişey daha öğrendik.
  • 05-12-2008, 15:08:18
    #13
    3 ama reklam türüne göre üç Adam 3 farklı reklam türünde 9 Google reklamı koyabilir sitesine.
  • 05-12-2008, 15:15:01
    #14
    Bu reklam yerleştirme konusunda sıkıntı yok.Sorun olmaz koyabilir(sin)
  • 05-12-2008, 17:14:20
    #15
    Schatten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu reklam yerleştirme konusunda sıkıntı yok.Sorun olmaz koyabilir(sin)

    aynen
  • 05-12-2008, 19:18:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Çok reklam olması, reklam başı verilen fiyatı düşürür. Ama tık sayısını da bi hayli arttırır. Bu şekilde diğerine nazaran daha iyi veriyor heraldeki çok sayıda yayınlamaya devam ediyor.
  • 05-12-2008, 19:25:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Benım Politika bellı yazı üstüne bir 336*280 adsense sağ tarafada bir bağlantı birimi
    sayfa başına yazı sonuna ve solada adtech