Konu
Msxlabs reklam yerleşimleri
05-12-2008, 13:41:26
#10
SrCn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
o kadar reklam yayınlamasına göre kazancı daha düşük olur tık başına kanımca.Ayrıca yerleşimde problem yok.