hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam trilyon kazanmıştır adsenseden
SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar reklam yayınlamasına göre kazancı daha düşük olur tık başına kanımca.Ayrıca yerleşimde problem yok.
İkinizde farklı şeyler söylüyorsunuz ?

Çok mu kazanıyor, az mı?