23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
270
●
19.617
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
23-11-2006, 19:22:08
#19
LuGeLaS
Misafir
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
16 sında banlandım 846$ gelecekti .Gelirse süper olacak neyse artık saat kaç gibi yatacak?
8 e kadar eft yaparlarsa 8:30 gibi geçer . sonraya kalırsa öğlen 2:30 gibi geçmesi lazım
23-11-2006, 19:25:15
#20
leet
Üyeliği durduruldu
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne payı? ben seni tanımıyom
kimsiniz efem?
hesaba bi girem hele ne kadar harçlık yollayacaklarmış
Adiii
Gözükme nan gözüme, def ile ol !
@LuGeLaS; Biliyorum
23-11-2006, 19:27:48
#21
Scorpion1
yarın saat kaç gibi yatar hesaba banka ya?
23-11-2006, 19:28:35
#22
Labidu
Misafir
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yarın saat kaç gibi yatar hesaba banka ya?
https://www.r10.net/286198-post19.html
Öğlen gibi geçer sanırım
23-11-2006, 19:33:03
#23
ARKaDaS
internetten paradamı kazanılıyomuş aaa
bir adsense ödemem bil yok hadi gülümseeeeeeee
23-11-2006, 19:33:50
#24
Scorpion1
tamam sağol
23-11-2006, 19:34:30
#25
Labidu
Misafir
ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
internetten paradamı kazanılıyomuş aaa
bir adsense ödemem bil yok hadi gülümseeeeeeee
tutki karnım acıktı kedimi yedim
23-11-2006, 19:36:16
#26
ARKaDaS
ah ah sizin kazandığınız parayı ben kazansam ne kedisi hergün kuzu çevirme yerim
ama yok işte
anlıyormüsün
23-11-2006, 19:37:20
#27
elmasgunes
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Malatyasporlu bırak bu ayakları. Sen çağırmadın mı Manisa'da alem yapmaya
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler