• 23-11-2006, 19:22:08
    #19
    Misafir
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 sında banlandım 846$ gelecekti .Gelirse süper olacak neyse artık saat kaç gibi yatacak?

    8 e kadar eft yaparlarsa 8:30 gibi geçer . sonraya kalırsa öğlen 2:30 gibi geçmesi lazım
  • 23-11-2006, 19:25:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne payı? ben seni tanımıyom kimsiniz efem?

    hesaba bi girem hele ne kadar harçlık yollayacaklarmış
    Adiii Gözükme nan gözüme, def ile ol !

    @LuGeLaS; Biliyorum
  • 23-11-2006, 19:27:48
    #21
    yarın saat kaç gibi yatar hesaba banka ya?
  • 23-11-2006, 19:28:35
    #22
    Misafir
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın saat kaç gibi yatar hesaba banka ya?
    https://www.r10.net/286198-post19.html

    Öğlen gibi geçer sanırım
  • 23-11-2006, 19:33:03
    #23
    internetten paradamı kazanılıyomuş aaa
    bir adsense ödemem bil yok hadi gülümseeeeeeee
  • 23-11-2006, 19:33:50
    #24
    tamam sağol
  • 23-11-2006, 19:34:30
    #25
    Misafir
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetten paradamı kazanılıyomuş aaa
    bir adsense ödemem bil yok hadi gülümseeeeeeee
    tutki karnım acıktı kedimi yedim
  • 23-11-2006, 19:36:16
    #26
    ah ah sizin kazandığınız parayı ben kazansam ne kedisi hergün kuzu çevirme yerim
    ama yok işte
    anlıyormüsün
  • 23-11-2006, 19:37:20
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Malatyasporlu bırak bu ayakları. Sen çağırmadın mı Manisa'da alem yapmaya