Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
23-11-2006, 19:28:35
#22
Labidu
Misafir
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yarın saat kaç gibi yatar hesaba banka ya?
https://www.r10.net/286198-post19.html
Öğlen gibi geçer sanırım