Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
23-11-2006, 19:22:08
#19
LuGeLaS
Misafir
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
16 sında banlandım 846$ gelecekti .Gelirse süper olacak neyse artık saat kaç gibi yatacak?
8 e kadar eft yaparlarsa 8:30 gibi geçer . sonraya kalırsa öğlen 2:30 gibi geçmesi lazım