• 23-11-2006, 19:07:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben de şimdi heyecanlı olacaktım aah ah Ödemeler hayırlı olsun herkese.. Bakarsın bizimki de yatar. (umut fakirin ekmeğidir )
  • 23-11-2006, 19:09:31
    #11
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dorm zengin olmuşsun aga öle diolar ?
    yok hocam yalan valla cep harçlığımız çıkıyo Allaha şükür.
  • 23-11-2006, 19:09:52
    #12
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de şimdi heyecanlı olacaktım aah ah Ödemeler hayırlı olsun herkese.. Bakarsın bizimki de yatar. (umut fakirin ekmeğidir )
    15inden sonra banlandıysan büyük bir ihtimalle yatar
  • 23-11-2006, 19:13:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15inden sonra banlandıysan büyük bir ihtimalle yatar
    Problem şu ki 6 gün daha beklemedi adiler. 9'unda banlandım
  • 23-11-2006, 19:18:16
    #14
    peauuu!!!! ödeme mi gelecek?
    yarın unutmayamda banka şubemi arayıp EFT'e onay verem
  • 23-11-2006, 19:19:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peauuu!!!! ödeme mi gelecek?
    yarın unutmayamda banka şubemi arayıp EFT'e onay verem
    Payımı istiyorum olum bu ay züğürtüm zaten 110 YTL de uçak biletine gitti
  • 23-11-2006, 19:20:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15inden sonra banlandıysan büyük bir ihtimalle yatar
    16 sında banlandım 846$ gelecekti .Gelirse süper olacak neyse artık saat kaç gibi yatacak?
  • 23-11-2006, 19:20:51
    #17
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payımı istiyorum olum bu ay züğürtüm zaten 110 YTL de uçak biletine gitti
    ne payı? ben seni tanımıyom kimsiniz efem?

    hesaba bi girem hele ne kadar harçlık yollayacaklarmış
  • 23-11-2006, 19:21:05
    #18
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem şu ki 6 gün daha beklemedi adiler. 9'unda banlandım
    o zaman biraz zor